Jdi na obsah Jdi na menu
 


Cviky na břicho

3. 10. 2012

 Kdo by nechtěl mít krásné ploché a pevné bříško? Nevíte, jak správně cvičit? Pokud si chcete zpevnit břicho a nevíte, jaké cviky jsou účinné, nechte se inspirovat našimi tipy. Připravili jsme pro vás sérii 6 cviků na břicho.

 

Klasické lehy sedy:

Jak správně cvičit

  1. Lehněte si na podložku, pokrčte nohy v kolenou a překřižte ruce za hlavu.
  2. Zvedněte hruď od země a s rovnými zády se zvedněte tak, abyste odlepili lopatky a bedra od země.
  3. Cvik provádějte plynule a nedělejte trhavé pohyby.
  4. Vraťte se do původní pozice (pokud chcete více zapojovat svaly, nepokládejte záda až na zem, zastavte se těsně před podložkou).
  5. Celý cvik opakujte 12-16krát.

 

 

 

Šikmé svaly břišní:

Jak správně cvičit

  1. Šikmé svaly lze procvičovat mnoha způsoby. Ten nejjednodušší je velmi podobný obyčejnému sedu-lehu.
  2. Lehněte si na podložku a pravou patu opřete o levé koleno. Překřižte ruce za hlavu.
  3. Zvedněte trup od země, dbejte na to, abyste měli rovná záda.
  4. Levým loktem se přitahujte k pravému kolenu.
  5. Vraťte se do původní pozice.
  6. Opakujte 12-16krát a procvičte také druhou stranu.

 

 

Cvik na břicho na míči 1:

Jak správně cvičit

  1. Položte se zády na míč tak, abyste ho měli pod spodní částí zad.
  2. Překřižte si ruce za hlavu.
  3. Stáhněte břišní svaly a odlepte svůj trup od míče. Hrudní koš přitom přitahujte k bokům.
  4. Jakmile začnete posilovat, dejte si pozor na to, aby se pod vámi míč nepohyboval žádným směrem.
  5. Cvik můžete provádět buď přímo dopředu, nebo pokud chcete posilovat šikmé svaly břišní, můžete vytáčet trup.
  6. Vraťte se do výchozí pozice a opakujte 12-16krát.

 

 

Cvičení na míči 2:

Jak správně cvičit

Druhý cvik na míčí probíhá naprosto stejně s tím rozdílem, že máte míč přímo pod lopatkami. 
Posilujete tak horní svaly břišní.
Cvik opakujte znovu 12-16krát.

 


Lehké cviky na břicho:

 Jak správně cvičit
  1. Lehněte si na podložku, zvedněte nohy a po celou dobu cvičení je držte tak, aby svírali pravý úhel.
  2. Překřižte ruce za hlavu a zvedněte ramena a halvu od země směrem ke kolenům.
  3. Vraťte se do výchozí pozice a cvik opakujte 12-16krát.

 

Šlapání na kole:

Jak správně cvičit

  1. Tento cvik vzdáleně připomíná šlapání na kole, je velmi účinný, protože procvičuje všechny svaly na břichu.
  2. Lehněte si na podložku a dejte dlaně za hlavu.
  3. Přitáhněte kolena k hrudi a zvedněte ramena a hlavu od země.
  4. Narovnejte levou nohu a zárověň natočte tělo tak, abyste se levým loktem dotkli (nebo alespoň přiblížili) k pravému kolenu.
  5. Stejný postup opakujte na druhou stranu. Celý cvik proveďte 12-16krát.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 


Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< říjen >>
<< 2016 >>
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Statistiky

Online: 2
Celkem: 139817
Měsíc: 1515
Den: 48