Jdi na obsah Jdi na menu
 


Cvičení s gumou

20. 12. 2013

 

Původně bylo určeno k rehabilitaci, ale dnes se cvičení s gumou stává jedním z nejoblíbenějších domácích cvičení. Proč? Protože slouží k plnohodnotnému posílení těla a nemusíte kvůli němu kupovat drahé nástroje, ani chodit do posilovny. Samozřejmě, ani cvičení s gumou není všespásné – ačkoliv lze používat i k získávání objemu svalů, vhodnější je pro méně náročný trénink.

1.

Proveďte cvik vždy 20 – 40x, pak si dejte pauzu a opakujte 3-4x. Vyberte si samozřejmě tak silnou gumu, abyste takový počet opakování bez obtíží zvládla.

Tímto způsobem cvičení se Vám zpevní jednotlivé partie, které budete namáhat a budou působit esteticky lépe. Také můžete očekávat zmírnění celulitidy.

 

2.

(video- ukázka) 

                                                 poznámka 

       Cvičení můžete stejně tak provádět na židli nebo na sedačce. Míč pouze lehce zvyšuje intenzitu cvičení – tím, že musíte neustále držet rovnováhu.

 

 

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 


Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< říjen >>
<< 2016 >>
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Statistiky

Online: 1
Celkem: 140071
Měsíc: 1497
Den: 55