Jdi na obsah Jdi na menu
 


Běhání po schodech

16. 7. 2013

 Hledáte pohybovou aktivitu, která vám zabere minimum času, ale přitom při ní spálíte spoustu kalorií a skvěle vytvarujete problematické tělesné partie? Pak určitě vyzkoušejte běh do schodů neboli stairclimbing. Pokud schody zdoláváte chůzí, spálíte za hodinu okolo 480 kcal (2000 kJ).

 

 

– Před každým tréninkem se důkladně rozcvičte. Pak zařaďte alespoň 3 minuty chůze do schodů (obdoba rozklusání) a teprve pak přejděte na běhací část, která by měla trvat alespoň 12 minut.

 

– Chcete-li hubnout či trénovat vytrvalost, vybíhejte schody pomalu a dolů choďte či sbíhejte rychle. Stojíte-li o rozvoj rychlosti či odrazové síly, směrem vzhůru zvolte maximální rychlost a na sestup si nechte alespoň trojnásobnou dobu


– Na závěr opět zařaďte chůzi (obdoba vyklusání) a důkladné protažení. Při něm se zaměřte nejen na stehna a lýtka, ale také na oblast krku a ramen a na svaly přední strany boků (přímý sval stehenní a bedrokyčlostehenní), které jsou přetíženy kvůli zdvihání končetin.

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 


Poslední fotografie



Archiv

Kalendář
<< říjen >>
<< 2016 >>
Po Út St Čt So Ne
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Statistiky

Online: 1
Celkem: 140071
Měsíc: 1496
Den: 55